Kunde inte bli bättre. TACK FÖR ALLT!

2009-11-23 @ 18:00:32
Hela helgen har gått i Maddes tecken. Fredagen va det middag med vännerna. Jätte lyckat med massa god mat och massa gott att dricka.

Vi va hemma ett tag sen blev det taxi in till stan och party på Golden hits.
Olden hits fick jag även höra. Kankse är det så. Har jag blivit gammal?

När vi skulle gå där ifrån så ville jag gå vidare men mina kära vänner hade andra planer. Det som stog på schemat va HEM FÖR MADDES DEL. Förstår inte varför.................

Eller?!

Lördagen välkomnade jag med ett leende :-) Vaknade åt frukost och drog hem till frissan. Efter några timmar hos henne så va jag åter fin i håret.

Hem fort som bara den för att försöka hjälpa mamma med förberedelserna inför kvällen.
Släkten skulle komma och äta och dricka gott!

Älskar att träffa mina släktingar. Dom e såååå goa.

Satt hela kvällen och pratade med den vuxna delen av släkten.
Underbara bästaste familj som finns!!!!

När söndagen kom ( alltså min riktigta födelsedag ) va jag lite seg och tyckte det va ritkgit skönt att det inte skulle komma förbi så många på dagen.

Farmor kom förbi och fika och åt middag med oss. Jätte mysigt va det!
Hon träffade Svenne för första gången också!

Farmor och Svenne

Jag vill tacka för alla fina pressenter. Jag kunde inte bli nöjdare än vad jag är.

Och tjejer..... Jag ska köra så det rycker om det i vår! Jag tränar i vinter så ni inte har en chans att köra om mig. 3 kamp i motor är min grej
( hoppas jag )

Kraaammmmm till er alla!
Maddis 25 år
Visst passar jag i smyckerna?!

I dag i skolan tog jag med mig lite julkaka ( typ morots kaka ) och Helena tog med sig hemma gjord mareng tårta :-)

Blev rätt populärt i klassen.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0