Ödets väg

2009-11-03 @ 16:14:25
I går va en konstig dag. Måde, som sagt tidigare, jätte dåligt under mästa delen av dygnets timmar. Men när dagen gick mot kvällen så hände något som vände på mitt humör. Jag hade varit och hjälpt Tohmas med att starta bilen, när jag möte två killar från skolan. Dom skulle på möte i Trosa och ville att jag skulle med. Ett NA-möte. Första måndagen i månaden får besökare följa med.
Jag tänkte " ska jag gå på möte någon gång så ska jag göra det nu när jag mår som jag gör"

Så jag följde med. Det va riktgit intressant att sitta med och lyssna på deltagarnas berättelser och känslor.
När jag väl va tillbaka på skolan igen hade faktist det mörka i mig börjat försvinna. Och ni ska veta hur skönt det va!

Låg sen på rummet med Helena och Lena och pratade i flera timmar. Det kommer bli svårt i helgen att vara helt själv här. Jag ska inte åka hem och det kommer inte vara många människor kvar på skolan.
Fast det kan ju vara nyttigt att helt själv också!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0