Sovmorgon till 13.15

2009-11-26 @ 09:28:28
I dag hade jag sovmorgon och börjar skolan kl: 13.15.

Tror ni jag sov över frukosten? Det e klart jag inte gjorde. Det e ju torsdag och det menas ägg till frukost. Det går ju inte att missa.
Jag tvingade upp stakars Helena och gick för att äta klockan åta i stället för halv åta :-)

Nu har jag gjort mig i ordning och ska snart åka in till Trosa. Bibloteket ska få sig ett besök av mig igen. Ska skriva ner lite stolpar och hypoteser om mitt special arbete jag ska göra. Får se hur det går. Hoppas på att jag kommer igång idag i alla fall.

Skilckade iväg ett mail i dag också. Ett mail till en Ricky som är föeståndare till ett behandlingshem jag vill göra min praktik på. Helena fick gå igenom det innan jag klickade på send, så att det inte va några stavfel och så.
Det kan ju inte se ut som det brukar göra i min blogg ;-)

Nä nu har jag inte tid med att sitta här längre. Måste skynda mig nu.

Kram på er alla. saknar er massor där hemma

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0