Trosa för hela slanten

2009-11-27 @ 13:16:15

Det är tur att man är flexibel i livet. Allting blir inte alltid som man planerat. Saker händer som gör att man får ändra planerna lite.

Min kära pappa är hemma och är sjuk och jag vill inte riskera att jag också blir skjuk så därför stannar jag kvar i Trosa i helgen.

Jag får ta en helg med plugg och läxläsning. Ett stort specialarbete ska startas upp och några läxor ska läsas. Jag kommer nog ha och göra i helgen ändå.
Kanske så åker jag och besöker lite Trosa-folk för att komma från lite i alla fall!

Saknar er alla där hemma. Vi får ses en annan helg.
På måndag kommer jag troligtviss hem på kvällen och sover hemma en natt. Ska med klassen till flempan på tisdag för att gå på rättegångar och sånt kul.
Ni som kan kanske har tid och träffa mig måndag kväll på en fika eller nåt :-)

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0