4 oktober

2009-10-04 @ 10:28:39

I går blev rätt lugnt ändå. Cissi hade bara sovit några få timmar så det fick bli lite pubande på söder istället för något klubbande. Men det gör inget. Det va kul ändå. Så länge jag fick träffa Cissi så fungerade allt :-)

Kom hem rätt tidigt och somnade på soffan. Vaknade någon timme senare och undrade vart fan jag va. Det va ett tag sen jag sov på soffan i tv-rummet. Men drt tog bara några sekunder innan poletten ramlade ner.

I dag har jag inte en anning om vad jag ska hitta på. Har verkligen lust med något. Bio kankse eller .. Jag vet inte! Får vänta och se helt änkelt vad dagen har att erbjuda.

Tack för denna helg. i morgon är det återtillbaka till vardagen
( om man nu kan kalla det för det ). Studiebesök i morgon. Ska bli riktigt intressant.
Plus att då får jag träffa brudarna igen. Har faktist saknat dom lite under helgen.

Kram kram

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0