8 oktober

2009-10-08 @ 22:26:04

Sista besöket för fältveckorna är gjort och nu återstår enbart några dagar tills att jag sätter mina fötter på skolans mark igen.

När jag och Helena åkte från Jackan hamnade vi självklart i köer. Och jag fick så ont i huvudet att jag inte kunde titta framåt eller i huvudtaget se på något som rörde sig.

Jag slängde i mig en tablett och lite vatten för att stålsätta mig lite. Åkte direkt p bio med Jenny. Huvudvärken lyckades försvinna någorlunda tils att filmen började.

Filmen va bra men ettan va bättre. Boken va bättre dock. Men så är det alltid. Juste ni kanske vill veta vad jag såg..
Flickan som lekte med elden. Nu är det bara att vänta på att tredje delen ska komma ut. Jag väntar med spänning.

Nu ska jag sova. I morgon ska jag skriva klart mitt arbete  och träffa brudarna för att samanställa allt tillsammans.

Sov gott

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0