Hejare på smycken

2009-10-05 @ 21:24:19

Drog till huset i dag och tränade med Helena. Riktigt skönt va det. Sprang på bandet och trampade på stepmaskinen. Mer han jag inte med. För att jag va tvungen at hinna hem för att duscha och göra ordning mig. Kl:15.00 va vi åter samlade. Brudarna från skolan. Vi har varit ifrån varandra över helgen och, det känns faktist lite pinsamt att säga det men, jag har faktist saknat dom. OCH jag har börjat sakna skolan otroligt mycket också.

Samtigt som jag är glad över att vara hemma och träffa alla, länktar jag också tillbaka till Stensund.
Tydligen är jag saknad på skolan också. Jag har haft folk som messat och ringt mig hela helgen som bara velat säga att det är tomt på skolan när jag inte e där. Tror förvisso inte att det bara mig dom saknar men ändå :-)

Tillbaka till min dag.
Jag va på Stockholms ätstörnings center idag och fick träffa en kvinna som jobbat där i många år. Hon va väl förberädd och verkade verkligen gilla att vi va där på studiebesök.

Efter åkte jag och Lillan till södertälje för att gå på Tjejkväll med Juventas systrar. Vi blev välkomnade med öppna armar och några stora leenden. Dagens möte gick ut på att pyssla. Gud, jag som inte har pysslat sen jag gick på frittids i mellans stadiet eller nåt. Men det gick bra. Jag gjorde mig ett armband. Vid nästa möte ska jag fixa ordning den lite bättre och sätta dit lite berlocker. Kommer bli så bra! Jag hade lite talang för skapandet. Vilket gladde mig otroligt :-)

Foto kommer upp när den är klar.

När jag kom hem tillslut åt jag en sen middag och kollade tv med familjen. Mamma va på möte men hon gjorde oss sällskap lite senare.

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0