Fre fre fre fredag!

2009-10-09 @ 11:05:52
I dag är i dag, inte någon annan dag. Att skjuta upp saker gör det bara jobbigare.

Jag har suttit ner hela morgonen och skrivit lite av arbetet om alla dessa studiebesök vi varit på. Blev faktist längre än vad jag trode det skulle bli. Känns ju skönt att få vara duktigt för en gång skull.

Nu är det bara och vänta på att klockan ska ticka framåt, så att jag får träffa brudarna för ett sista grupparbets möte.
åååå Nu blev jag lite nere. Ett sista besök med brudarna. Men vi ses ju varje dag på skolan så jag ska nog över leva.. Eller?

Efter det ska jag träna på Huset. Sen får jag se vad Fredagen har att erbjuda. Pengar är en brist vara just nu så krogen lär det ju inte bli.

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad är Huset för något?

2009-10-09 @ 11:42:58
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0