Fredag och hemma kväll

2009-10-09 @ 20:19:53
Mötet med brudarna gick jätte bra. Kändes tungt när vi skulle åka hem. Våran grupp har verkligen hittat varandra dom här två veckorna. Vi ses igen på måndag. Då är det inte barar vi men det gör inget. Ska bli riktigt kul att träffa hela klassen. Få höra hur alla haft det.

När vi tagit oss igenom fredags trafiken från norr till söder så va det dags att träna inne på Huset. Jag ber om ursäkt att jag inte har förklarat vad det är. Huset asså.

Huset är huvudkontoret på företaget jag jobbar på. Jag och Helena kan åka in dit och träna grattis på det gymet, när vi vill, dygnet runt. Vilket är otroligt bra. Själv stog jag på stepmaskinen i 60 min i dag och svettades som FAN!

När jag kom hem, blev jag överraskad av min kära bror. Inne i köket. på bänken, stog middag redo till mig. Bara att stopa in i mikron och värma på.

Tack Håkan!

Känns konstigt just nu. Det är fredag i dag och jag är hemma i sthlm. Jag har precis tränat och ska stanna hemma i kväll för en lugn och avslappnad myskväll. Ibland behöver man lite ensam tid! Det är något som inte händer ofta just nu i mitt liv.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0