Gymträning

2009-10-13 @ 21:56:59
I dag är andra dagen som jag har haft en seriös gymträning. I vanliga fall tränar jag kondition men nu har jag bestämt mig för att ge vikterna en skans.
Jag och Helena har tränat i hop och varit jätte duktiga :-)

I går armar och bröst. I dag ben och rumpa.

:-)

I dag på lektionen hände något annorlunda. Det är inte varje dag som en hel lektion går åt för att reda ut ett litet problem.
Det är synd att vissa personer kan känna sig utsatta för något från klassen när det igentligen inte finns där. I klassrummet asså.

Allt löser sig tillslut. Bara folk är villiga till det så :-)

Jag känner att jag kommer lägga min energi på skolan och mina vänner. Vill man ha hjälp av mig, får man komma. Jag kommer inte springa efter som en hund.

Innan träningen idag kom Sami ( grannen mitt emot min dörr ) in och undrade om någon kunde raka honom.

Och det är klart vi ställde upp... Eller Anne ställde upp. Vi andra stog bredvid och titta på :-)

Anne och Sami

Det va allt för mig denna gång. 
Kram kram
Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0