Nu sitter jag här

2009-10-10 @ 20:00:15
Jag åkte ner till skolan. Har varit ute och gått med Victor och tränat helt solo på gymet. "stolt som fan"

Nu sitter jag i soffan i uppgången och väntar på att mina nudlar ska bli klara. Jag glömde planera vad jag skulle äta så det fick bli nödmaten! Men det fungerar.
Jag har har inpackning i håret och luktar jätte gott. Jag njuter av allt. Alla som sett mig på skolan i dag har kommit springandes och kramat mig. Känns riktigt skönt, roligt och tryggt att ha varit så saknad.

Ska slå på en film lite senare och mysa i sängen. Vem vet jag kanske får sällskap av några av mina grannar. Det är inte helt omöjligt.


Hoppas alla har en bra lördag.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0