Plugga och städa. Vilken söndag!

2009-10-18 @ 22:31:38
Hela dagen i dag har jag pluggat. Pluggat, pluggat, pluggat! Och när jag kom ner till skolan så va det städning på schemat.
Hela uppgången skulle storstädas. Tråkigt att börja men när vi väl va igång så va det riktigt kul!
Alltid skönt att sätta sig mitt i rummet när allt är klart och bara andas lite.
Det blev sååå fint!
Och alla ljus har vi plockat fram. Doft oljan är tänd och en nybäddad säng sitter jag i just nu :-) Jag har favorit lakarna frame :-)

När allt väl va klart så satte jag igång en film och bara njöt. Gud va underbart de är att vara tillbaka på skolan. Det känns som att jag är påväg till något bra när jag är här. Jag studerar till något jag vill bli! Jag tror det är därför jag känner sån lycka så fort jag sitter i bilen på motorvägen påväg mot Trosa!


Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0