Skräck senario

2009-10-16 @ 18:14:40
Åkte jag hem så fort skolan va över i dag. När jag kom hem skulle jag starta min dator och..........................................................................
..............................................................................

Inget hände. Det va svart. Först stog det något om maskin eller nåt sen dog den! Och det gick inte att få igång den igen. Jag tog ut batteriet och lätt den vara ett tag.
Paniken steg inom mig. Helvete BILDERNA. Jag har gått och sagt i flera veckor att jag ska föra över att på min lösa hård disk men har ej gjort det! Tänk om allt är borta. FAN OCKSÅ!!

Tankarna flög direkt iväg och jag planerade vad jag skulle köpa för ny dator. En med stor schärm eller en riktigt liten som är lätt att ta med?

Den här är riktigt söt. Kanske, kanske inte!
asus pc 900

Efter att ha väntat en timme eller nåt provade jag igen.

Och som ett mirakel. Den startade igen. Jag avinstallerade direkt några program som inte behövs.
Men nu har jag ju börjat fundera över en ny så jag får se hur det blir :-)

Jag kan ju ha två :-)

Nu är det middag med familjen.

Fredag Fredag fredag!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0