Att köpa eller inte köpa

2009-09-06 @ 10:22:42
Va, som sagt i tidigare inlägg och shoppa i går i skärholmen med mig själv. Det är farligt att låta mig gå själv och handla. Jag har liksom inget stop i mig. Handlar tills jag stupar ( eller nåt ).

Hittade en massa bra saker inför vintern. Köpte nya skor, nya koftor, nya leggins mm.
När jag kommer ner till skolan ska jag ladda upp foto på allt. Glömde den kabeln jag behöver när jag packade inför helgen.

Det är ett par skor som jag inte köpte däremot som jag verligen vill ha.... Jag har sån ångest över hur jag ska göra.
Ska jag köpa dom eller inte. Dom e inte dyra och dom e såååå snygga. Jag kommer ångra mig om jag inte köper dom men å andra sidan så kommer det kännas i plånboken om jag köper dom.... Jag är student och måste anpassa mig efter det.

Fan då! Hur ska jag göra. Det är  tur att skorna är i Cissis butik så hon kan ha dom undanlagda tills nästa helg.. En veckas betänke tid.

Va bjuden på middag i går till Jenny. Nöjd som jag var med mina nya saker tog jag på en ny tunika och åkte iväg. Mormor och moster va där också så det blev en liten släkt middag. Kul kul!

Jag drack vin till maten så bilen fick stå kvar på parkeringen. Mormor köde mig tillbaka. Pank som jag är har jag inte råd att gå ut på krogen så jag möte upp Cissi och gick upp till Skutan. Sprang på min morbror där. Alltid lika kul att prata med honom.  Utöver honom visste jag inte vem någon annan va. Lite folk va där också. Tråkigt. Förr när man gick upp dit så träffade man nästan alltid någon man kände. Varje helg va det party där.
Nu är det inget alls. Inge drag inge still! Men men.
Trevligt va det att få umgås med Cissi en kväll. Saknar ju henne när jag är på skolan och studerar.

En annan jag saknar ofantligt är Alex. Har inte träffat henne på någon vecka nu och pratat i telefon va evigheter sen det också.  Inte han vi ses denna helg häller.
Tänker på henne varje dag!

Nu ska jag dra iväg med bror min och kolla på lite kläder... Ett galleri på drottninggatan har gåt i kk och det är över 50% rea i alla butiker...
Det kan jag ju inte missa!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0