Godaste kycklingen

2009-09-12 @ 00:11:05
Vilken grillning. Johnny från klassen är en mästare på att grilla kyckling. Sååå gott. Kan nog säga att det va en av dom godaste och saftigaste kyklingarna jag någonsin ätit.

Hela kvällen va helt underbar. Det ända som fattades var en kille att krama.

Avslutade kvällen med en skräckfilm tillsammans med Helena och Hanna.
Och sedan en liten kvälls promenad med min smarta vän. Min smarta vän är någon som jag kan prata med och lyssna på i timmar. Han har en lugnande effekt på mig. Synd att det inte kommer bli han och jag.

En rolig sak som hände under den nattliga promenaden var att två minuter efter att jag pratat om en peron, hör just han av sig. Nästan som telepati. Efter som jag inte hört av honom privat på väldigt länge.

Jag skrev tillbaka sen va det inge mer med det.

Dags att sova. ska upp tidigt i morgon för att gå på den där konventen. Skriver mer om hur det gick i morgon.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0