I kväll är det fest!

2009-09-26 @ 17:16:16
Jag kom hem i morrse kl: 06,30 från Södertälje. Slutade jobbet klockan sex. Det gick riktigt bra. Länktade efter sängen halva natten men det gjorde sömnen bara skönare.

Nattens jobb känndes både bekant och nytt på något sätt. Nytt eftersom jag känner mig annorlunda innombords. Jag är inte riktigt samma Madde som jag va i Juli när jag sista jobbade med detta.

När jag stog på kontoret med hela uniformen på mig log jag och tänkte: Detta är bara för en natt. Jag är student och vill fortsätta vara det.

Det roligaste med hela natten var att få träffa en kollega som jag inte träffat på länge. Han e alltid lika solig.

I dag har jag inte hunnit något i prinsip. Sov ca 5-6 timmar och sedan har jag försökt fixa mig lite. Känner mig som en halvtaskig film just nu. Men det blir bättre så fort jag får träffa alla mina vänner. Cissi har fest i dag för att fira att hon fyller år nästa vecka. Hela 23 blir hon.

ÅÅÅ vad jag ska njuta av mitt första glas vin i kväll. mmmmm

Ha en underbar lördag!

Kram

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0