Ingen action i mitt nässte

2009-09-13 @ 11:02:10
Går dagnes kvällen löpte på snabbt. Kollade på film med några från en annan uppgång. Det va fyra timmar av mitt liv jag inte kommer göra om. Först kollade vi på Wallanderfilmen Tjuven och den va såååå dåli. Wallander filmerna brukar vara bra men den här verkade som att dom inte hade riktigt lust att göra. Dåligt skåespeleri och dåligt filmat. Sen hade dom hyrt en till film som vi skulle se på... En zombi film. Har nog bara sett en sämre film i hela mitt liv och det är Paris Hiltons försök till skådespeleri i en college film.

När dom va färdiga tog jag mitt och sa att dom som va villiga va välkommna att följa med mig och kolla på film.
Kan ni tänka er. Fick napp direkt. Det va jag och tre grabbar som satt och kollade film i min säng fram till ett på natten.

Nu undrar ni om det hände någon action. Om jag tog tillfälle i ackt nu när jag hade så mycket lamkött i mitt nässte..
Svaret är nej. Inget sånt här inte. Som jag skrev i något tidigare inlägg så ska jag ta hand om min kropp och det ska jag göra. Under det kommande året ska jag komma i första hand och ingen annan.

Min kropp är mitt tempel och jag måste vårda den!

Madde maddis





Varför är det så svårt att motstå? Varför går det inte att säga nej? Varför känner jag dragningskraften på jorden? Varför känns det i hela kroppen? Varför måste jag vänta? Vet jag vad jag väntar på?

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0