Lilla valpen

2009-09-19 @ 12:14:31
Lila valpen!
Min familj har några gäster i en vecka och en av dom är en "liten" valp. Väger ca 30 kg och är 5 månader. Jag sov nere på soffan natten till idag så att jag kunde få gossa lite extra. Tog fram Xenas gammla halsband och koppel satte det på kevin idag för att göra honom extra fin. Jag tog med mig honom till Jenny och mina favo grabbar. Stoppade in honom i mitt lilla ägg till bil.



Han va så duktigt. Och när han träffade Rasmus och Hugo ville han bara pussas och leka. Rasmus tyckte det va jätte kul. Hugo där emot va inte lika impad på den "lilla" valpen.

När jag kom hem igen letade jag reda på Svenne och kramade honom en massa. Har saknat honom jätte mycket och efter som Kevin är en valp och inte riktigt kan kontrollera sin lycka när han ser Svenne så såg jag inte Svenne mycket i går. Han höll sig mäst för sig själv. Men i dag har han stålsat sig och går om kring som vanligt. Det ska nog gå bra tills slut. Om en vecka är dom säkert dödspolare! Eller nåt!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0