Lugnet själv!

2009-09-06 @ 22:24:03
Tillbaka till lugnet!
Sitter i mitt rum i skolan och väntar på att somna. Skolan börjar i morgon igen och där med promenaderna på morgonen.

Trött som fan just nu! Kom tillbaka till skolan vid fyra tiden.
Målat naglar och spelat kort är det jag gjort hela kvällen.

Det sissta jag gjorde innan jag åkte hemmmifrån va och krama Svenne extra mycket. Han är ju så söt.
Svenne myser på trappräcket!
Konstig men söt!
Han har koll på mig när jag går upp och ner för trappan

Gårdagens handlade resulterade i detta:
Lite av det jag handlade i går!
Väska från H&M, mössa från BikBok, skor från Nilsson, Grå kofta från Cubus, Benvärmare från cubus, strumpor och kortärmad kofta från H&M och sist legins från Gina tricot.

Cubus rea
Allt detta kom från Cubus. Jäkligt bra att komma rätt in i en rea dag på Cubus.
30 % på alla plagg hade dom enbart under lördagen! Ibland ska man ha tur!

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, mysiga bilder på katten! :) Såg riktigt härligt ut, fast jag hade aldrig lagt mig så ifall man trillar ner..

Fina fynd!

2009-09-07 @ 07:23:27
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0