Segeltorp i mitt hjärta

2009-09-04 @ 18:12:05
Borta bra men hemma bäst.

Hemma igen och kramar Svenne. Min man i livet för tillfället!
Tänk att man kan bli så beroende av att få närhet att man kallar sin katt för mannen i sitt liv!!
Nä nu ska jag inte dra alla över en kant.... Jag kallar min katt för mannen i mitt liv...

Fick ett samtal idag när jag va på lektion som gjorde att jag slungades ut från min trygga aura och in i något jag inte är van vid att känna.
Jag va inte ledsen men inte glad häller. Kunde inte riktigt få grep på det. Själva samtalet i sig är inte viktigt utan vem det va som ringde.
Mr dröm him self! Det va en tid sen jag hörde från honom i huvudtaget och jag va säker på att jag fått ut honom ur mitt huvud, men ack så fel jag hade.

Jag gjorde ett tappert försök till att dölja min förvirring för mina klasskamrater, men det va till ingen nytta. Det tog ca 3 sek innan Hanna tittar på mig och skakar på huvudet. Ytligare 5 min innan Ted mitt emot frågar mig rakt ut " Madde, vart e du just nu? för du är inte här eller hur?" Jag ler tillbaka och vet inte vad jag ska säga... "Jag är inget alls" Det låter helt sjukt ju!
På vägen hem på hojen va jag så tanksprid att jag glömde bort att jag satt på hojen då och då! Jag fick konsentrera mig till tusen för att inte vandra i väg med tankrana.

En väldigt smart person sa till mig i dag att jag har två val nu. antingen väljer jag och vänta på Mr dröm och hoppas på det bästa ( som jag igentligen vet aldrig kommer hända ) eller så glömmer jag honom en gång för alla och innser att det finns bättre. Jag ska inte behöva vänta ett år på någon.
Sen är det ju så att Mr dröm inte vet något!

Jag har aldrig varit kär i honom men jag har haft jävligt svårt att släppa honom! Konstigt att man ska dras till människor som det aldrig ska fungera med!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0