Sjuk igen

2009-09-13 @ 22:06:01
Helt sjukt är det. Har varit frisk i två veckor nu. Har kommit igång med träning och allt och så händer det här. Jag har åkt på en stor förkylning med feber och hela balleten. Fan också!

Hela söndagen har varit jätte mysigt. Spelat en massa kort och back gammon. Städat klart klassrummet och gjort allt fint. I morgon ska läraren Kent få sig en chock.

Vilken syn va? Killarna tar hand om gardinera :-)



Fint va?

Om man gemför med det gammla


Kollade på film på kvällen med gubbarna i klassen. Green steet holigans. Det enda felet var att det inte fanns svensk text. Jag fick sitta och förklara varje scen för dom. Aja. men dom höll ut hela filmen i alla fall. Stakarna.

Även fast jag har mått dåligt hela dagen har jag ändå känt mig rätt harmonisk. En skön känsla faktist!


Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hallå bruden.

Nu har jag hittat hit också, så nu har du ännu en läsare :)

2009-09-14 @ 16:18:26
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0