24 April Lördag

2010-04-24 @ 13:21:53
Går dagen försvann med rasande steg. Åkte raka vägen från skolan till Kungsholmen för att jobba. Satt där fram till 22,00  när jag äntligen fick beje mig hemåt. Stannade till hos Cissi på en kopp te och lite tjej snack. Kände känt att sitta i hennes kök och bara slappna av lite. Det va länge sen nu.

Bara några få veckor kvar sen är jag hemma i nio månader. ÅÅÅÅ va jag länktar till avslutningen.

I dag är det åter igen arbete för min del. När jag tittar ut genom fönstret så ångrar jag mig att jag sa ja till detta. Men det är lika bra. Annars hade jag bara gjort av med en massa pengar som jag igentligen inte har.

Jag har inte jobbat så mycket på sista tiden så jag behöver det här mer än vad jag behöver solen just nu!
Jag får drömma mig bort till solen istället!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0