Fre fre fredag och jobb

2010-04-23 @ 16:05:33

Sitter just nu på JM och jobbar. Ska vara här till 22,00 i kväll. Sen blir det nog hem och se lite film eller nåt. Denna vecka har varit häcktist som bara den. Trött i huvudet är bara förnamnet vad jag är!

Jag har inte svarat i telefonen eller orkat skriva på bloggen alls denna vecka. Det har helt änkelt inte funnit något energi över för det.
Jag ber om ursäkt för detta till alla mina vänner.

Denna vecka har jag:

  • Spenderat föregående helg på skolan med allt vad det innebär.
  • Gjort små ändringar i spec. arbetet (svårt att sluta efter så lång tid jag spenderat med att arbeta med det)
  • Lämnat in special arbetet
  • Gjort min plikt som opponent
  • Skolfesten planerad och utförd av hela klassen ( med lite upp och nergångar under dagen men det löste sig tillslut och det blev en riktigt lyckad kväll men många skratt )
  • Hjälpte till att få ordning på några av mina kära klasskompisars arbeten
  • Roddat med alla skoldressar som varit fel på ( nu verkar det som att allt har löst sig. Bara tre jag ej fått pengar ifrån och några dressar var restade men dom ska vara skickade och påväg till skolan nu. YES!) 


Madde maddis




Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0