En lång paus från allt skrivande

2010-12-17 @ 13:47:19
Flera veckor och månader har gått sen jag skrev sist. Tiden flög bara iväg och till slut tänkte jag inte längre bloggen. Dåligt av mig jag vet!!!
Jag har varit på praktiken och haft det bra :-) Jag har kommit på att jag trivs med vuxna.
Det är så mycket som har hänt som jag skulle vilja skriva om men jag väljer att inte göra det. Mitt jullov börjar i dag och om några veckor är det dags för att börja skolan i Trosa igen :-) Jag känner blandade känslor när jag tänker på det. Jag vill inte lämna jobbet/praktiken här uppe men samtidigt vill jag träffa alla igen. Jag vill höra om allt som alla varit med om. Jag vill träffa några nya ansikten och jag vill ha lite nya äventyr i mitt liv.
Jag vill inte vara ensam och ha tråkigt!¨
Men som sagt det är några veckor kvar tills dess och fram tills dess ska jag jobba på behandlingshemmet jag praktiserat på och självklart ska jag hoppa in på några av de gamla jobben också. Dom kan ju inte vara utan mig för länge utan att sakna mig.
Jag ska försöka skriva mer från och med nu.
Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Pierre

MADDE! De va på tiden att du började skriva igen! Har kollat efter nya inlägg men tomt!

2010-12-30 @ 04:04:51

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0