Nervös

2010-02-22 @ 14:25:09
Jag va lite nervös inför att göra naglar på Puschan i dag. Hon är utbildad nagelteknolog och ville att jag skulle göra naglar på henne. Jag fick andas både en, två och tre gånger innan jag satte igång.
Resultatet blev riktigt bra och jag hoppas hon tyckte det också.
( hoppas dom håller nu )

Just nu sitter jag hemma i villan med mamma och ska börja skriva en CV som ska användas när jag söker praktikplats. Jag har inte en anning om vad jag ska skriva. Varje gång jag ska försöka få ner några meningar får jag skriv kramp. Hej jag heter Madeleine och jag............ Längre kommer jag inte.

Fan Nu måste jag ta mig i kragen.
Ska göra ett nytt försök att bli av med skrivkrampen.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0