Sjukt utråkad

2010-02-03 @ 19:19:01
Jag har varit sååå sjukt uttråkad i dag. Friluftsdagen vart inställd på eftermiddagen efter som dt va söstorm utanför fönstret. Skönt enligt min mening. Orkar inte med blåst och allt sånt idag.
Efter skolan åkte jag med Anne in till Trosas stora centrum. Jag handlade inget utan jag följde bara med som sällskap. Sedan har jag pluggat för ovanlighetens skull :-)
Nu sitter jag med min dator uppe i skolans datasal eftersom internet på mitt rum har slutat fungera och jag måste maila in en läxa till min lärare.
Sedan hoppas jag på att få se en glimt av ett par fina ögon. Vem vet. Jag kanske har turen och ser dom i kväll. Jag får hålla mig ute och socialt i dag så......

Klockan åta ska vi se på musikaler är det tänkt. ( inte jga och dom fina ögorna utan dom som vill och kan ) Först blir det Greas och sedan någon anna kult-film. Blir nog roligt.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0