25 Januari 2010

2010-01-25 @ 23:26:01
Måndagen avklarad.
Började ju bra med att jag sov som en stock och ville inte gå upp när klockan ringde. Slutade med ( som et nästan alltid gör ) att Helena fick säga till mig. " Madde klockan är 07.50. Det är dags nu.! Varje morgon samma sak. Jaja. Bäst att gå upp så att ja inte missar frukost.

Skolan gick bra. Bra disskutioner om empati och medkänsla. Får man gråta inför klienter? Vad händer om man får känslor för en klient'?

Lånade en otroligt inressant bok av en i klassen också. Den handlar om NA´s 12 steg och 12 traditioner. Ska bli riktigt roligt att läsa den. ( när jag nu ska ha tid med det )

Efter skolan va det dags för läxläsning. Jag lägger mig i sängen med boken och börjar läsa.........

Jajemen. Jag somnade. Vaknade av telefonen halv fem. Tur att mamma ringer annars hade jag missat middagen. Det va ju bara att ta sig upp. Helt groggy tar jag mig upp till matsalen i slottet där jag träffar alla mina grannar för en god middag.
Kvällen löpte sedan på som vanligt.
Det va dags att se över Sannas naglar. Och så slutade det med att jag la på lite nytt på mina oxå. Jag tog ju bort mina naglar före helgen så jag har för första gången sen i juni haft korta naglar. Kändes jätte konstigt.  Jag kunde inte hålla mig från att göra något alls så nu har jag bara lagt på lite matrial. Har däremot fortfarande korta naglar!

Nä dags att läsa klart läxan nu. Sen skricker kudden på mig. Juste i morgon måste jag ringa läkaren igen. Det verkar som att medicinen jag fick i torsdag inte har hjälpt.

SOV GOTT MINA VÄNNER

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0