Datasalen

2010-01-19 @ 13:02:30
Sitter just nu i skolans datasal och bloggar lite. Ansiktsboken får sig också ett besök. jag kan inte gå in på kvällarna just nu. Datorsladden som man ska ha för att batteriet i datorn ska laddas har jag lyckats glöma på JM. En kollega där bor i järna och ska ta med den hem. Jag ska ev. åka till Raila på en fika och då kan jag plocka upp den samtidigt.

En ny kille i klassen har börjat i dag. Han har fått gått om pga för hög frånvaro en termin tidigare.
Han verkar riktigt härlig kille. Öppen och pratar mycket. Passar in i klassen riktigt bra. Vi kan behöva lite nytt blod för att få fart på alla diskutioner igen. ( inte för att det är någon brist på det )
Han är min typ av kille. Tur att jag lagt allt flörtande på hyllen så länge jag går i skolan, annars hade han nog legat i riskzonen. ;-)
Nä men skämt och sido. Hoppas han kommer att trivas i våran klass.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0