läxa läxa läxa 18 Januarie

2010-01-18 @ 19:48:24
Sitter på rummet i skolan och pratar med Helena om en massa saker. Har en massa läxa och arbeten att göra. Fast allt e super.
Har läst en massa i helgen och skrivit på spec. arbetet. Har verkligen kommit igång nu.
Jag har varvat jobbet med läxläsningen hela helgen. Folk har skrickit och gormat på mig hela helgen och det har gett mig extra energi. Jag vet inte vad det är men det är som att ju mer folk är otrevliga och säger både det enna och deta andra blir jag gladare och gladare ( inte för stunden just när dom skricker, men några sekunder senare så )
När jag, Helena, Lena och Kajsa satt i bilen i går påväg ner till skolan satt jag bara och kvittrade. Jag kunde inte sluta le. Jag har inte gjort annat än jobbat denna helg men jag har ändå sååååå mycket energi i kroppen.

Nä nu ska jag övertala Helena till att läsa mitt första utkast om spec.arbetet. Sen ska hon få ge mig sina spontana synpunkter.
(hoppas hoppas att hon orkar och har tid )

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0