Sällsynt och speciel!

2010-01-26 @ 17:08:12
Jag har varit i kontakt med läkaren i dag per telefon. Skönt att jag slapp åka in en gång till till vårdcentralen. Tydligen har jag en sälsynt infektion där inte dom vanliga medicinerna fungerar på.. Det är klart att även det ska vara specielt när det gäller mig ;-)

Men men. Det fanns piller till mig med så jag drog ner till Trosa Centrum för att inhandla lite nya piller och tuggumin:-)
Jag, Sanna och Helena gick lös i smyckes butiken på torget. Vi vart som galna. Hur kul som hälst. Sanna va värst. Hon handlade smink, nagellack, halsband och ring. Jag är otroligt stolt över mig själv som BARA handlade ett nytt halsband. Det jag fick av Jenny i julklapp börjar bli avfärgat ( tråkigt )

Skolan i dag va som vanligt på tisdagar känsloladdat. Vi har börjat med en ny uppgift som Kent håller i. Alla ska sitta i en ring och så får man en och en svara på frågor från Kent om hur vi är.
Kan vi ta emot kritik? Hur är det med att ge kritik? Konflikträddsla?

Sedan va det som vanligt samtalsgruppen. Och jag måste säga. Vilken underbar grupp jag är med i. Vi kan verkligen släppa på allt och prata med varandra. Ge varandra råd och tips. Ge värme och kärlek, hopp och tro.

Nu är det dags för middag och i dag ska jag äta den med min skyddsängel på skolan.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0