Själv och singel

2010-01-28 @ 20:08:32

Nu sitter jag själv i mitt rum vid skrivbordet och blev precis klar med ommöbleringen.
Jag bor själv nu. Helena har flyttat. Hon tog sitt pick och pack och drog till porten bredvid.

Är vi ovänner är det många som undrar och NEJ det är vi inte. Hon kände att hon behövde få vara lite själv. Det förstår jag. Bo med mig, vara med en massa männsikor hela dagaen, med flickvännen hennes varje rast och sedan läsa läxor med mig och ibland med hennes tjej. Okej hos mig får hon sova i egen säng men det är ändå inte riktigt samma sak som att vara själv. Sen kommer hon hem på helgerna och bor i en etta och tjejen brukar följa med hem.
Det roligaste av allt är att Helena är en ensamvarg. Hon måste få egen tid annars går hon under. Det har fungerat över förväntningarna hela tiden och jag har inte klagat en enda gång. Kommer inte göra det häller. Jag stödjer min före detta sambos beslut att flytta till ett enkelrum.

Hoppas du trivs i ditt nya rum Helena. Du bor ju trotts allt nästan vägg i vägg med mig :-)

Det första jag gjorde var att flytta sängarna så att jag nu har en dubbelsäng ...... YES!!!!
Dubbelsängen
Sedan gjorde jag som en liten studiehörna.
studiehörnan
Med allt plugg jag har nu så kände jag att det va dags med det.
Seriös ända in i själen just nu.

Kommer bli tomt när jag ska sova i natt.

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0