31 Maj, 2010

2010-05-31 @ 11:31:46
Nu är det måndag och jag har inte åkt ner till Trosa. I vanliga fall skulle jag ha suttit i skolan just nu och väntat på att få gå på lunch, men nu sitter jag på jobbet och har precis börjat.
I går började jag faktist packa av vanna ner i min väska på kvällen men jag hejdade mig och la tillbaka allt :-)

I går efter jobbet va jag hos min moster och åt middag med moster & man, mormor, kusiner och kusinbarn :-) Fullrulle och lite lugn. Det va riktigt mysigt att sitta ute på deras altan och äta grillat.
Håkan ringde när jag satt och åt men det gjorde inget. Jag lämnade borde och valde att prata med min bror istället.
Jag blir glad att höra att allt går bra där nere nu. Han underbara flickvän är så sött också. Känns bra att han är där med henne.

Jag ska börja kolla på flyg nu. Förhoppningsviss kommer jag ner billigt och bra!!

Jag åkte hem till Cissi en sväng oxå efter middagen. Hon va nervös som bara den och behövde få prata av sig.

Varför undrar ni... Jo för att min Cissi ska på intervju i dag för att komma med i en dokusåpa som kommer spelas in om ett tag. Om hon kommer in komme rjag sitta klistrad framför tv´n :-)

Jag håller tummarna för dig min vän!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0