God morgon världen!

2010-05-12 @ 09:01:46
Jag hade en rikgit underbar dag igår. Körde hoj ner till Nyköping via alla små vägar ner :-) Så lugn och harmoniskt på vägarna i solskenet. Känner mig verkligen fri i kropp och själ när jag vrider på det högra handtaget på landsvägarna. Tankade och åkte motorvägen hem. Får inte missa middagen!

Efter middagren besökte jag en kompisoch kollade lite film. Kunde inte hålla mig från min maskin så jag tog med mig kompisens dotter och drog ut på en tur till. Det va lite kallt dom sista milerna men det va det värt och det tyckte tydligen min passagerare också.

Gav lite massage innan det va dags för mig att helt slumra in. Kollade på en rikgit bra film med Brad Pitt innan jag somnade. Höstens legender!
Den va rikgtigt bra. Slår inte Dagboken (The noote book) men ändå otroligt värd att se.
Så har ni inte sett den SE DEN DÅ!!

Oj nu e jag sen till lektion.

Ha en bra onsdag. Det ska jag ha. Jag går på mini lov nu. Stockholm jag kommer hem!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0