Jag hade fel

2010-05-10 @ 22:54:19
Jag kan med glädje säga att jag hade fel i föregående inlägg.

Blir nog inge hoj åkande idag för min del. Tråkigt! Jag ska försöka sova lite sen åka och kolla lite film eventuellt.

Det blev i stället.

Sova innan middagen, sen på med skinstället för att handla lite små saker till Sanna som ligger hemma och mår dåligt. Jag skulle åka till Trosa men när jag kom dit ville jag inte stanna, så jag körde ut till Trosa havsbad sen tillbaka. Ville fortfarande inte stanna så jag körde till Vagnhärad (dom har affärer där också) men när jag kom ditt va jag inte nöjd, så jag vred lite på handtaget och åkte till Järna :-)

När jag kom tillbaka till Sanna undrade hon vad jag hållit hus.... Jag bara log och sa att jag haft egenterapi med min älskade :-)

Sen plaserade jag min nöjda kropp i hennes soffa och kollade på Mannen som kan tala med hundar. Tänk att leva Cesars liv. Det vore ju nästan som i en dröm.

Nä nu ska jag sova. Det är en skoldag i morgon också.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0