Skönt med måndag

2010-09-20 @ 10:24:32
Nu va det en ny vecka med nya tag. Enligt min mening är det skönt att valet nu är över och att alla åter igen kan vara vänner.- Vad spel det för roll vilket parti man röstar på. ALLA har rätt till sin åsikt. Det är ju det Sverige står för tycker jag. Att alla har rätt och att alla kan om dom vill. Hur hade annars demokratin sett ut om alla va tvungna att rösta lika.......
Den gångna veckan har det varit hysteri kring olika åsikter och olika block. Man har inte kunnat säga något alls utan att bli påhoppad från olika håll.
Jag själv känner att jag inte kan tillräckligt mycket eller vet tillräckligt mycket för att ta ställning. Jag tycker om mycket av vad nästan alla partier säger. Därför röstade jag blankt.
Fegt säger vissa men så är det. Jag kunde inte bestämma mig. Moderaterna har vissa bra saker och socialdemokraterna har vissa bra.. Och sen finns det saker jag inte tycker om alls i partierna. Ja ni fattar varför jag valde att rösta som jag gjorde.
Hur som helst så är det över nu och nästa hysteri är om fyra år igen. och då hoppas jag att jag har mer koll på lägget då så jag kan rösta ordentligt då :-)
Ha en bra vecka allihoppa. Saknar min klass massor just nu. Ville bara säga det.

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0