Vilken dag!!

2010-09-06 @ 21:19:42
I dag har praktiken tagit fart på riktigt. Har kommit in i verksamheten nu och prsonal och klienter känner igen mig och vet varför jag är där.
Har haft möte med högsta hönset och lite till. Denna praktik perjod kommer bli bra :-)
Mi-träffar, neurologisk lära, beroende lära mm, är bara en del av det som jag och min kära vän Anne ska få gå igenom innan det är dags för att gå på jullov! Gruppsamtal och enskilda samtal har redan påbörjats och självklart har även skvallret på rasterna nåt våra öron :-) Alltid lika kul att få höra hur allt ligger till.
Idag har jag även fått vissa mina färdigheter i biljard och backgammon.
Håkan och Lina: Jag har börjat lära ut Khemer-spelet till folk här hemma. :-) Måste ju träna tills jag kommer ner till er nästa gång.
Avslutade dagen med ett skönt pass achtanga-yoga. Hade ingen lust innan men gud va nöjd jag var när de 75 minuterna va över.

Kommentarer
Postat av: Bea

Heej vännen..

Vad kul att de går bra för dig på praktiken :)

Hoppas allt är bra.. Kram

2010-09-07 @ 09:33:26

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0