Smärta är en annan form av njutning

2011-01-28 @ 22:04:47
Nu har det åter igen gått en vecka och jag är hemma över helgen igen. SÅ SKöNT! Träningen har gått bra. Jag har förbättrat min löpar tid med flera minuter och jag trivs verkligen med att åka till Trosas kampsoprtsklub och träna. Jag har varit lite nere i gymet också. Tids nog kommer jag väl tycka det är roligt också.
Det värsta är att precis när jag har kommit igång och trivs verkligen med att röra på mig och pressa mig lite så är det självklart så att jag gör illa mig. Min korsrygg är helt fuckt up. Jag kan inte rör mig. Fick hoppa över träningen i torsdags och jag fick gå och massera mig (en positiv förstärkning) för att kunna gå ordentligt.

Troligen kan jag återgå till träningen igen nästa vecka sa man på skolan. Men att jag skulle sikta på en veckas vila. VILA. VILA Vadå vila. jag vill inte vila. Vila är det sista jag vill göra. Får väl bita i det sura äpplet och svepa in smärtan och acceptera den.

Smätra är en annan form av njutning. Acceptera den och du tål så mycket mera.


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0