Drömmar och måsten

2011-03-13 @ 10:09:48
Nu sitter jag här på jobbet igen och drömmer bort som vanligt.

Om tre månader är jag färdig med utbildningen och jag är fri att göra vad jag vill. Under sommaren blir det att jobba på ett behandlingshem och några dagar som väktare ska jag väl klämma in också.

 Men sen då??? Vad ska jag göra då?

Jag vill så mycket. Jag kan så mycket och jag har så mycket. Hur ska jag veta att det jag tänker på är rätt? Hur ska jag kunna välja mellan tulpan eller ros? Åka eller stanna?

Planera resa till Thailand och träna eller planera resa till Bolivia, Peru, Chile och jobba en stund och plugga spanska??

Jag vill så mycket men kan inte bestämma mig!


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0